vineri, 29 iunie 2007

oda lui bugz bunny

am revenit mai rpd decat credeam k o voi face. motivul: bugz bunny :d ei, nu kiar....motivul real....my luv, kare dupa ce m-am bosumflat putin azi, vine la mine ku....nici mai mult nici mai putin decat bugz bunny. =))))) ma urk io frumos in masina si kand sa pup baietu'...ma trezesc cu iepuroiu' in bratze.=))) iepuroaik, pardon.;))
trebuie neaparat sa spun k e absolut adorable :X:X:X:X (ku toate k tokmai s-a usurat pe patu' meu X(. trecem peste)....iepurash mik, alb&cuddle&fluffy, ku ureki gri si o pata neagra pe spate....nu spuneam eu? adorabila :X:X:X:X:X
urmatoarea problema problema kare s-a pus a fost, evident, alegerea numelui pretioasei creaturi...what to be? :-? dupa indelungi cugetari impreuna cu fetele, nici una nu si-a putut aduce aminte numele sotiei lui bugz bunny. moment la care are lok discutia decisiva, impreuna cu perishoara a' mai mare, kare m-a scos din dilema (10x, ali):
Dracsor: uita-te la el si boteaza-l cum iti vine
Dracsor: e cel mai bine
LaLa: da nu-mi vine...decat bacovia
LaLa: =)))
LaLa: da e fata
LaLa: =))))
Dracsor: :))
LaLa: ii zik aghata grigorescu bacovia
LaLa: =))))))
Dracsor: aghata e cel mai bine
Dracsor: :))))
LaLa: :-?
LaLa: sa stii k nu e rau.....
Dracsor:=))
LaLa: and aghata shall be

si asa iepurasul meu a primit si nume.....aku alta probleme se ridika incet, dar sigur la orizont: unde mama m*-*ii o tin?? la moment e kazata in kadita d rufe, da nush de ce am io o presimtire k o sa ma omoare mama dimineata...8-....dormea knd am ajunj akasa.....ma omoara mama:(((( ma da afara cu tot cu iepure :(( =))))

Niciun comentariu: