sâmbătă, 30 iunie 2007

cer prea mult?

nu se presupune k persoana iubita e aceea kare iti poate citi gandurile? kare iti stie urmatoarea dorinta inainte k ea sa rasara pe buzele tale? kare iti anticipeaza orice miskare? hm....si atunci unde e elementul-surpriza ati putea spune...
definetly bad mood tonight...in seara asta ar trebui sa fiu fericita...in seara asta facem 6 luni....si totusi de ce nu am un zambet cretin desenat pe fatza? (btw, ador senzatia de zambet cretin...cine a experimentat, cunoaste;) ).
cer prea mult daca vreau k, makar la aniversari, sa facem ceva special? daca vreau din kand in kand o floare sau sa-mi spuna "te iubesc" la fel de des k la inceput?
tokmai am citit ce am scris si, desi fiecare cuvintel e adevarat, imi dau seama k "din afara" situatia nu pare delok roz...poate ar fi unii care s-ar intreba "de ce mai stati impreuna?" de ce? poi cum de ce? PT K NE IUBIM, d'aia!!! but...there's always a but...tot imi doresc acel ceva special, acea floare, acel "te iubesc"...e de rau daca imi doresc mereu mai mult? e de rau daca intai ofer mai mult, inainte de a primi? :-/ de ce sa fie de rau? love is all about giving, isn't it? dar...raman cu acest "dar..." si cu intrebarea....cer oare prea mult?

2 comentarii:

L.R. spunea...

pai rolul de telepat nu intra in job description :) observ ca au trecut ceva ani de la acest mesaj. banuiesc ca lucrurile s-au mai schimbat.

LaLa spunea...

hm....cineva mi-a vizitat blogul meu demult uitat. intradevar, telepatia nu vine la pachet cu primii fluturasi, ci se castiga. proportional cu experienta. dar asta nu aveam de unde sa o stiu atunci, la cei 18 anisori ai mei. si da, lucrurile s-au schimbat, din nou, experienta avand un cuvant greu de spus.